Statistieken en Rapportage

Link Klik Tracking

Zie welke links zijn aangeklikt, door wie en wanneer. Uw sales team kan opvolgen met leads die interesse hebben getoond in uw producten door te klikken op een link in uw e-mail.

E-mail Open Reporting

U heeft de perfecte e-mail campagne gemaakt en verstuurd, maar hoeveel mensen opende die en wanneer? Impact-Newsletter vertelt u dit en nog veel meer.

Op het tabblad statistieken kunt u precies zien wie uw e-mail heeft geopend en wanneer. Bekijk de gegevens als een visueel aantrekkelijke staafdiagram of als een data tabel met meer details.

U kunt de open rate rapport voor de laatste 7 dagen, afgelopen 30 dagen, vorig jaar of zelfs een aangepaste periode bekijken.

Link Klik Tracking

Als u een e-mailcampagne verzendt kunt u uw Google Analytics details invoeren waardoor er een tracking code wordt toegevoegd aan alle links in uw e-mail, waardoor u volledige integratie krijgt van het aantal bezoeken, doelen en e-commerce conversies voor die campagne.

Link Klik Tracking

Bounces worden automatisch voor u afgehandeld en u kunt rapporten bekijken waaruit blijkt welke e-mailadressen gebounced zijn, wanneer en waarom en met een exacte foutmelding van de e-mailprovider zoals “E-mail adres bestaat niet”.

Uitschrijvingen rapportage

Zie statistieken van uitschrijvingen voor elke e-mail campagne die u verzendt, voor een bepaalde datum of over een langere tijd.

U kunt de details van iedereen zien die zich heeft uitgeschreven bekijken en het aantal uitschrijvingen ten opzichte van het aantal geopende links en bounces.

Google Analytics-integratie

Als u een e-mailcampagne verzendt kunt u uw Google Analytics details invoeren waardoor er een tracking code wordt toegevoegd aan alle links in uw e-mail, waardoor u volledige integratie krijgt van het aantal bezoeken, doelen en e-commerce conversies voor die campagne.

Menu